Tudásbázis, avagy Gyakran Ismételt Kérdések

Megrendelés menete

Domain és / vagy tárhely megrendelés esetén célszerű az online megrendelőfelületet használni, ami az adatok kitöltése után, nyomtatásra kész dokumentumot tesz letölthetővé.

Az online megrendelőfelület a "Megrendelés" menüpontből, vagy az alábbi címen érhető el: http://ininet.hu/megrendeles

Adjuk meg a használni kívánt domain nevet, vagy neveket

Ezek lehetnek új domain regisztrációk (minden szabad domain név), átregisztrálandó domain nevek (olyan domain nevek amik más szolgáltatónál regisztrálva vannak, saját tulajdonban vannak, vagy lemondó nyilatkozattal rendelkezik, tehát átregisztrálná, tulajdonos váltással egybekötve), olyan domain név ami más cég kezelésében van és nem szeretné átregisztrálni, de a mi tárhelyünkön kívánja használni.

Konfigurálja tárhelyét

Válasszon az előre meghatározott csomagjainkból, vagy egyénileg állítsa be a tárhely paramétereit.

Lépjen be már meglévő felhasználói adataival, vagy hozzon létre újat

Amennyiben még nem rendelt tőlünk korábban, úgy adja meg nevét, telefonszámát, email címét és jelszavát. Az itt megadott adatokkal fog tudni későbbiekben az ügyfélkapu rendszerükbe belépni.

Domain és számlázási adatok megadása

Adja meg számlázási adatait és a domain tulajdonos adatait. Minden mező megadása kötelező.

Megrendelés elküldése

Az adatok megadása után, a lap alján lévő "Megrendelés elküldése" gombra véglegesítheti a megrendelést. A megrendelés véglegesítése után lehetőség van a szerződés letöltésére, illetve a rendszer e-mailben is kiküldi a hozzáféréseket, illetve a szerződést csatolmányként.

Tárhely megrendelés esetén e-mailben küldjük ki a létrejött tárhely adatait, amit az e-mailben található ideiglenes címen keresztül lehet 2 hétig tesztelni.

Szerződés visszaküldése

A letöltött szerződés minden oldalát aláírással kell ellátni, a dátumot kitölteni. Magánszemély esetében a lap alján két tanúnak igazolnia kell a szerződés hitelességét. A kitöltött szerződést lefényképezve / bescannelve e-mailben (info@ininet.hu), vagy postán (1550 Budapest, Postafiók 94.) lehet visszaküldeni, cég esetében kérjük csatolja az aláírási címpéldányt, illetve a cégbírósági végzést.

A visszaküldést követően ellenőrizzük a szerződés helyességét, majd kiküldjük a fizetési tudnivalókat a megadott e-mail címre.

A díjbekérő pénzügyi teljesítése után küldjük ki a számlát, illetve kezdjük meg a domain nevek regisztrációját.

A domain nevek sikeres regisztrációjáról / átregisztrációjáról minden esetben e-mail értesítést küldünk.

A megrendelt szolgáltatások lejárata előtt 1 hónappal küldünk a hosszabbításról díjbekérőt a megadott kapcsolattartói e-mail címekre.